Bienvenido(a), Visitante. Por favor, ingresa o regístrate.
28 de Abril de 2017, 11:09:31
Inicio Ayuda Buscar Calendario Ingresar Registrarse

Foro Astronómico de Mallorca  |  Recursos  |  Software y materiales  |  Tema: Instalar PHD « anterior próximo »
Páginas: [1] 2 Ir Abajo Imprimir
Autor Tema: Instalar PHD  (Leído 4858 veces)
Toni Melià
forero
*
Desconectado Desconectado

« : 31 de Julio de 2011, 09:08:07 »

PHD, un altre vegada, la questió és que recentment disposo d´un portàtil ( o sigui que n´he comprat un de nou per la filla, i a mí m´han endosat el vell ) i té instal·lat el Vista, i quan intento instal·lar el PHD es queda enrrocat a la finestra de instal·lació de (Microsof visual c++ ) i d´aqui no en surt, algú té una idea , gràcies

PD feis el favor de moure aquest missatge allà on pertoca, que m´he colat
« Última modificación: 31 de Julio de 2011, 12:03:39 por Toni Melià » En línea

salutacions

Toni Melià
apd123
forero
*

« Respuesta #1 : 31 de Julio de 2011, 10:43:18 »

Hola Toni,

yo lo tengo funcionando sobre un portatil en Vista.

Me imagino que se esta quejando de que le falta o no hay actualizada alguna librería visual c++.

Creo recordar que necesitabas tener instalado el .net framework de Microsoft.

sldos.
astrotoni
Usuario.
forero
*

Recuerda: Respeto mútuo, clave de la convivencia

« Respuesta #2 : 01 de Agosto de 2011, 06:54:39 »

Estoy de acuerdo con Arnau, creo que puede ser problema del framework.

Bájate el 2.0 aquí:

http://www.microsoft.com/downloads/es-es/details.aspx?FamilyID=0856eacb-4362-4b0d-8edd-aab15c5e04f5

Cierra todas las aplicaciones, instálalo, reinicia y prueba. Ya dirás cosas.

"Creo en compartir mis pocos conocimientos y en que los demás compartan los suyos conmigo, creo en el software libre y en la coherencia entre lo que las personas hacen y lo que dicen. Estos son mis principios y, si no le gustan, NO tengo otros."
astrotoni
Usuario.
forero
*

« Respuesta #3 : 06 de Agosto de 2011, 03:53:14 »

Toni Melià: has podido instalar ya el phd guiding sobre vista ? Mas que nada porque, si te ha ido bien con lo que te hemos comentado, otros compañeros con el mismo problema que lean esto puedan sacar también provecho de estas indicaciones.  Giñar

Un saludo.

"Creo en compartir mis pocos conocimientos y en que los demás compartan los suyos conmigo, creo en el software libre y en la coherencia entre lo que las personas hacen y lo que dicen. Estos son mis principios y, si no le gustan, NO tengo otros."
Toni Melià
forero
*

« Respuesta #4 : 08 de Agosto de 2011, 02:11:01 »

Ui, no havia vist les respostes, el que passa és que a l´estiu som a foravila, i no tenc internet, però  provaré el que diu Astrotoni, perquè de moment res de res, ja vos diré coses

salutacions

Toni Melià
astrotoni
Usuario.
forero
*

« Respuesta #5 : 08 de Agosto de 2011, 02:24:43 »

Ok, Toni. 

Toni Melià
forero
*

« Respuesta #6 : 10 de Agosto de 2011, 07:28:40 »

Idò no va anar bé, qquan vaig voler instalar el sof que feia referència Toni, va sortir un missatge que aquest sof ja estava instalat.
Així que si sabeu algun remei, estiria agrait

salutacions

Toni Melià
astrotoni
Usuario.
forero
*

« Respuesta #7 : 11 de Agosto de 2011, 10:43:05 »

Cuando puedas pon una captura de la pantalla del mensaje que te da.

Saludos

Toni Melià
forero
*

« Respuesta #8 : 11 de Agosto de 2011, 10:58:11 »

Toni gràcies per la teva ajuda, crec recordar que el que passa és que quan s´instala c++, es queda mort , però si sé capturar la pantalla (per cert com es fa això de capturar la pantalla ) ho posaré.

salutacions

Toni Melià
apd123
forero
*

« Respuesta #9 : 11 de Agosto de 2011, 02:15:58 »

Pulsas la tecla 'Impr pant', de esta forma la tienes en la memoria del portapapeles.
Abres, por ejemplo, el Paintshop con una página en blanco y le das a pegar. Te volcara la info que tienes en el portapapeles.

sldos.
Toni Melià
forero
*

« Respuesta #10 : 14 de Agosto de 2011, 01:26:03 »

Bono,  aquí vos deix dos retalls de  pantalles ( gràcies per indicar-me com es feia , Arnau ) a la segona és quan es queda aturat  i tenc que tancar el programa mitjaçant l´administrador de tareas, meam si veis alguna solució, gràcies

Uploaded with ImageShack.us

salutacions

Toni Melià
astrotoni
Usuario.
forero
*

« Respuesta #11 : 14 de Agosto de 2011, 04:27:00 »

Hola

Baixat, guarda l'arxiu i executa aquest fix de microsoft:

http://go.microsoft.com/?linkid=9643523

Torna a provar l'instal·lació i digués com et va.

Salut

Toni Melià
forero
*

« Respuesta #12 : 15 de Agosto de 2011, 01:30:27 »

Toni , crec que el meu ordinador està maleït, no em va deixar instalar el programa que fas esment, et poso una retall de pantalla

No voldria ser pesat amb això de l´ordinador.
Salutacions

salutacions

Toni Melià
astrotoni
Usuario.
forero
*

« Respuesta #13 : 17 de Agosto de 2011, 06:13:10 »

Toni , crec que el meu ordinador està maleït, no em va deixar instalar el programa que fas esment, et poso una retall de pantalla

No voldria ser pesat amb això de l´ordinador.
Salutacions

teethy Sí, a vegades ho pareix que estan maleïts els ordinadors. I si duen Vista si que ja no te dic res...

A mi no em resultes pesat ni em resulta pesat ajudar als companys (si es que modestament puc ajudar en alguna cosa), perque a vegades jo també puc tenir un problema i m'agrada ser ajudat. Simplement don el que m'agrada trobar a un lloc del que soc membre 

Bé, al grà. Prova, abans d'executar el fix anterior aquest que et passo ara:

http://go.microsoft.com/?linkid=9648765

i després torna-ho a intentar amb el de l'altra dia (amb aquest ordre !!)

Ja diràs coses.

Salut !

Toni Melià
forero
*

« Respuesta #14 : 21 de Agosto de 2011, 01:56:34 »

Toni aquesta vegada si que s´han instal·lat els dos programes que em vares indicar, però una vegada voler instal·lar el phd, tornar a mostrar el primer missatge, fins i tot he volgut desinstal·lar el  c++, i també arriba al mateix missatge d´error, estic pensant a formatajar-ho tot , i començar de nou.
S´altre opcció és dur-lo a un punt verd que hi ha a les muntanyes de ponent

salutacions

Toni Melià
Páginas: [1] 2 Ir Arriba Imprimir 
Foro Astronómico de Mallorca  |  Recursos  |  Software y materiales  |  Tema: Instalar PHD « anterior próximo »
Ir a:  

Ingresar con nombre de usuario, contraseña y duración de la sesión

Impulsado por MySQL Impulsado por PHP Powered by SMF 1.1.14 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC XHTML 1.0 válido! CSS válido!